Telefony a mobilní telefony

Spustit SERVICE DESK

 V Service Desku můžete na jednom místě:

  • Řešit své problémy s IT technikou a aplikacemi, náhrada za stávající: Servis výpočetní techniky a Požadavky na nový HW.
  • Objednávat se na interní a externí školení, náhrada za stávající: Přihlášky na interní kurzy, Hodnocení externích kurzů.
  • Hlásit bezpečnostní události, náhrada za stávající: Hlášení bezpečnostních incidentů.
  • Objednávat si mobily a pevné linky, náhrada za stávající: Telefonní servis, Požadavky na mobilní telefony.

 Uživatelský návod : tutorial service desk.ppsx

Prohlížeče

Bezproblémová podpora aplikace UNICOM  je v prohlížečích:

  • Internet Explorer 10, 11
  • Google Chrome
  • Opera
  • Firefox. Zde je potřeba ruční konfigurace

Pro zprovoznění Service desku ve Firefoxu  je potřeba:

  1. Do adresního řádku ve Firefoxu zadáme text:
    about:config
  2. Po potvrzení varování, že změny konfigurace mohou být nebezpečné, vidíme jednotlivé konfigurační parametry. Vyvoláme filtr (stisk CTRL+F). Do filtru zadáme:
    network.negotiate-auth.trusted-uris
  3. po vyfiltrování položku rozklikneme. Nyní do hodnoty zadáme adresu serveru:
    srvunicom.mag.mepnet.cz
  4. Změna se projeví okamžitě.

Pro uživatele kteří dosud mají na svých počítačích Windows XP a tedy max. Internet Explorer 8 byla zajištěna automatická instalace prohlížeče Google Chrome spolu s přidáním ikonky service desk na plochu počítače (nainstaluje se automaticky po restartu počítače). Uživatelé tak mohou pro přístup do service desku jednoduše využít tento odkaz.

Pro uživatele s Windows 7 kde jsou různé verze Internet Exploreru se doporučuje využít výše uvedené prohlížeče s bezproblémovou podporou (IE10,11, Chrome, Opera). Případně lze požádat pomocí service desku o upgrade Internet Exporeru na verzi 11.

 

Telefonní servis

V této službě se řeší poruchy, žádosti, změny, servis, zapojení nového přístroje pro PEVNÉ LINKY.

Mobilní telefony

Mobilní telefony se řeší ve službě "Mobily a SIM karty". Jedná se:

  • Poruchy, opravy a nefunkčnosti služeb. (POZOR: při ztrátě nebo poškození mobilního telefonu se vyplňuje formulář Hlášení škody u mobilních telefonů - který se odevzdává a řeší se s odborem služeb.)
  • Výdeje a výměny mobilních telefonů, SIM karet, modemů a příslušenství

Službu zajišťuje "správce mobilních telefonů" p. Stanislav Vícha (stanislav.vicha@praha.eu,  l. 5419, 737 213 283, kancelář: JUNG 566)

 


S vašimi případnými dotazy, problémy, požadavky na doplnění znalostní báze atd. se prosím obracejte nejlépe mailem na adresu: admin.servicedesk@praha.eu