Zajištění inventarizace za rok 2019

Zajištění inventarizace za rok 2019

   

 Žádáme všechny předsedy inventarizačních komisí na odborech, aby zajistili odsouhlasení stavu majetku,  pohledávek a závazků s odborem UCT za každé středisko (hlavní činnost - 064581, OMI - 906697, příjmy - 909254, zdaňovaná činnost - 913383) a tyto stavy zaznamenali do obvyklých tabulek pro rozpisy inventur.

 Odbory, které nemají   žádný inventarizovaný  majetek,  předloží ve čtvrtek dne 14.2.2020 v 9.00 hod  v místnosti  č. 378 ve Škodově paláci podepsaný formulář  tzv. nulové hlášení.

Vybraní zástupci všech odborů se dostaví v pátek dne 14.2.2019 na určené místo dle níže uvedeného rozpisu. S sebou budou mít do té doby s odborem UCT odsouhlasené podklady, na základě kterých dojde k elektronickému zadání těchto dat do programu VYK (stejně jako za rok 2018) pro následnou sumarizaci a porovnání s účetnictvím za vlastní hlavní město.

Tento termín se netýká střediska zdaňované činnosti, kde ještě nemohou být všechny účetní případy zaúčtovány. K odsouhlasení dat budou odbory postupně vyzvány  Bc. Zdenkou Miškovskou  tel. 2276. 

Kontaktní osoby:  za výdaje hlavní  činnosti a MI     Ing. Pavel Rott  tel. 2396

    za příjmy hlavní činnosti         Celeste  Grey tel. 2395

    za zdaňovanou činnost          Bc. Zdenka Miškovská  tel. 2276 

 

Časový rozvrh a místo pro typování údajů z inventur na den  14. 2. 2020

 

 

do místnosti  č. 378 ve Škodově paláci

9:00

FON, LEG, OKC, PRI

9:15

PKD, STR, UZR

9:30

ZIO, KUC, ODO, OMM

9:45

SML, DSC, OPP

10:00

AMP,  PRM, OCP, OVO

10:15

RED, UCT, PER, VEZ

10:30

SLU, DPC, IAP,INI, KUC

 

 

 

do místnosti  č. 378 ve Škodově paláci

12:30

ROZ, ZDR, SOV, OBF

13:30

HOM, EVM, BEZ,  INV

 

 

 

 

 

Zajištění inventarizace 2018

Zajištění inventarizace za rok 2018

 

Žádáme všechny předsedy inventarizačních komisí na odborech, aby zajistili odsouhlasení stavu majetku,  pohledávek a závazků s odborem UCT za každé středisko (hlavní činnost - 064581, OMI - 906697, příjmy - 909254, zdaňovaná činnost - 913383) a tyto stavy zaznamenali do obvyklých tabulek pro rozpisy inventur.

Odbory, které nemají   žádný inventarizovaný  majetek,  předloží ve čtvrtek dne 14.2.2019 v 9.00 hod  v místnosti  č. 378 ve Škodově paláci podepsaný formulář  tzv. nulové hlášení.

Vybraní zástupci všech odborů se dostaví ve čtvrtek dne 14.2.2019 na určené místo dle níže uvedeného rozpisu. S sebou budou mít do té doby s odborem UCT odsouhlasené podklady, na základě kterých dojde k elektronickému zadání těchto dat do programu VYK (stejně jako za rok 2017) pro následnou sumarizaci a porovnání s účetnictvím za vlastní hlavní město.

Tento termín se netýká střediska zdaňované činnosti, kde ještě nemohou být všechny účetní případy zaúčtovány. K odsouhlasení dat budou odbory postupně vyzvány  Bc. Zdenkou Miškovskou  tel. 2276. 

Kontaktní osoby:  za výdaje hlavní  činnosti a MI     Ing. Pavel Rott  tel. 2396

    za příjmy hlavní činnosti         Celeste  Grey tel. 2395

    za zdaňovanou činnost          Bc. Zdenka Miškovská  tel. 2276 

Časový rozvrh a místo pro typování údajů z inventur na den  14. 2. 2019

 

 

do místnosti  č. 378 ve Škodově paláci

9:00

FON, LEG, OKC, PRI

9:15

ODA, ZSP, STR, UZR

9:30

ZIO, OZV, RFD, OKM

9:45

SML, DSC, OPP

10:00

AMP,  PRM, OCP, OVO

10:15

RED, UCT, PER, VEZ

10:30

SLU, DPC, INF, KUC

 

 

 

do místnosti  č. 378 ve Škodově paláci

12:30

ROZ, SCZ, SVC, OBF

13:30

HOM, EVM, BEZ,  INV (OSI,OTV)

Zajištění inventarizace 2017

Zajištění inventarizace za rok 2017

Žádáme všechny předsedy inventarizačních komisí na odborech, aby zajistili odsouhlasení stavu majetku,  pohledávek a závazků s odborem UCT za každé středisko (hlavní činnost - 064581, OMI - 906697, příjmy - 909254, zdaňovaná činnost - 913383) a tyto stavy zaznamenali do obvyklých tabulek pro rozpisy inventur.

Odbory, které nemají   žádný inventarizovaný  majetek,  předloží ve středu dne 14.2.2018 v 9.00 hod  v místnosti  č. 378 ve Škodově paláci podepsaný formulář  tzv. nulové hlášení.

Vybraní zástupci všech odborů se dostaví ve středu dne 14.2.2018 na určené místo dle níže uvedeného rozpisu. S sebou budou mít do té doby s odborem UCT odsouhlasené podklady, na základě kterých dojde k elektronickému zadání těchto dat do programu VYK (stejně jako za rok 2016) pro následnou sumarizaci a porovnání s účetnictvím za vlastní hlavní město.

Tento termín se netýká střediska zdaňované činnosti, kde ještě nemohou být všechny účetní případy zaúčtovány. K odsouhlasení dat budou odbory postupně vyzvány  Bc. Zdenkou Miškovskou  tel. 2276. 

Kontaktní osoby: 
za výdaje hlavní  činnosti a MI: Ing. Pavel Rott  tel. 2396
za příjmy hlavní činnosti: Celeste  Grey tel. 2395
za zdaňovanou činnost: Bc. Zdenka Miškovská  tel. 2276 

Časový rozvrh a místo pro typování údajů z inventur na den  14. 2. 2018

do místnosti  č. 378 ve Škodově paláci

9:00

FON, LEG, OKC, PRI

9:15

ODA, ZSP, STR, UZR

9:30

ZIO, OZV, RFD, OKM

9:45

SML, DSC, OPP

10:00

AMP,  PRM, OCP, OVO

10:15

RED, UCT, PER, VEZ

10:30

SLU, DPC, INF

do místnosti  č. 378 ve Škodově paláci

12:30

ROZ, SCZ, SVC, OBF

13:30

HOM, EVM, BEZ,  OSI, OTV

Zajištění inventarizace za rok 2016

Zajištění inventarizace za rok 2016

 Žádáme všechny předsedy inventarizačních komisí na odborech, aby zajistili odsouhlasení stavu majetku,  pohledávek a závazků s odborem UCT za každé středisko (hlavní činnost - 064581, OMI - 906697, příjmy - 909254, zdaňovaná činnost - 913383) a tyto stavy zaznamenali do obvyklých tabulek pro rozpisy inventur.

 Odbory, které nemají   žádný inventarizovaný  majetek,  předloží v pondělí dne 6.2.2016 v 9.00 hod  v místnosti  č. 378 ve Škodově paláci podepsaný formulář  tzv. nulové hlášení.

 Vybraní zástupci všech odborů se dostaví v pondělí dne 6.2.2016 na určené místo dle níže uvedeného rozpisu. S sebou budou mít do té doby s odborem UCT odsouhlasené podklady, na základě kterých dojde k elektronickému zadání těchto dat do programu VYK (stejně jako za rok 2015) pro následnou sumarizaci a porovnání s účetnictvím za vlastní hlavní město.

 Tento termín se netýká střediska zdaňované činnosti, kde ještě nemohou být všechny účetní případy zaúčtovány. K odsouhlasení dat budou odbory postupně vyzvány  Bc. Zdenkou Miškovskou  tel. 2276. 

Kontaktní osoby:

za výdaje hlavní  činnosti a MI: Pavel Rott  tel. 2396
za příjmy hlavní činnosti:  Grey tel. 2395
za zdaňovanou činnost : Zdenka Miškovská  tel. 2276 

Časový rozvrh a místo pro typování údajů z inventur na den  6. 2. 2016

 

do místnosti  č. 378 ve Škodově paláci

9:00

FON, LEG, OKC, PRI

9:15

ODA, ZSP, STR, UZR

9:30

ZIO, OZV, RFD, OKM

9:45

SML, DSC, OPP

10:00

AMP,  PRM, OCP, OVO

10:15

RED, UCT, PER, VEZ

10:30

SLU, DPC, INF

do místnosti  č. 378 ve Škodově paláci

12:30

ROZ, SCZ, SVC, OBF

13:30

SVM (HOM a EVN), BEZ,  OSI, OTV

Zajištění inventarizace 2015

Článek ke stažení zde

Zajištění inventarizace za rok 2014

Článek ke stažení ZDE

Zajištění inventarizace

Dokument ke stažení ZDE

Prezentace ze školení k inventarizaci MHMP 2013

Prezentace ze školení ke stažení ZDE

Informace k inventarizaci majetku

dokument ke stažení zde

zajištění inventarizace

pro více informací klikněte ZDE

Zajištění inventarizace

Zajištění inventarizace za rok 2011

 

    Žádáme všechny předsedy inventarizačních komisí na odborech, aby zajistili odsouhlasení stavu majetku,  pohledávek a závazků s odborem UCT za každé středisko (hlavní činnost - 064581, OMI - 906697, příjmy - 909254, zdaňovaná činnost - 913383) a tyto stavy zaznamenali do obvyklých tabulek pro rozpisy inventur.

 

 Odbory, které nemají   žádný inventarizovaný  majetek,  předloží v pondělí dne 6.2.2012 v 9.00 hod  v místnosti  č. 378 ve Škodově paláci podepsaný formulář  tzv. nulové hlášení.

   

Vybraní zástupci všech odborů se dostaví v pondělí dne 6.2.2012 na určené místo dle níže uvedeného rozpisu. S sebou budou mít do té doby s odborem UCT odsouhlasené podklady, na základě kterých dojde k elektronickému zadání těchto dat do programu VYK (stejně jako za rok 2010) pro následnou sumarizaci a porovnání s účetnictvím za vlastní hlavní město.

 

Tento termín se netýká střediska zdaňované činnosti, kde ještě nemohou být všechny účetní případy zaúčtovány. K odsouhlasení dat budou odbory postupně vyzvány  Bc. Zdenkou Miškovskou  tel. 2276. 

 

Kontaktní osoby:  za výdaje hlavní  činnosti a OMI     Ing. Pavel Rott  tel. 2396

    za příjmy hlavní činnosti     Ing. Jitka Řezáčová tel. 2417

    za zdaňovanou činnost      Bc. Zdenka Miškovská  tel. 2276 

 

 

 

 

Časový rozvrh a místo pro typování údajů  z inventur   na den  6. 2. 2012

 

 

do místnosti  č. 378 ve Škodově paláci

9:00

FEU, LEG, OKC, ODP

9:15

DOP, SOC, OST

9:30

ZIO, OZV

9:45

SMT, DSA

10:00

AMP,  PRM

10:15

OÚP, RED

10:30

RED-OHS, DPC, INF, OOP

 

 

 

do místnosti  č. 378 ve Škodově paláci

12:30

UCT, OPR, ROZ, BYT

13:30

SVM, OKR,  OMI

 

 

 

 

inventurní soupisy

inventurní soupisy